مهراد گلممهراد گلم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

شيريني زندگي ما

چند شعر کودکانه

1392/10/5 16:34
نویسنده : ماماني
404 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحال و شاد و خندان خوشحال و شاد و خندانم ……….. قدر دنیا رو می دانم خنده کنم من ……… دست بزنم من ……… پا بکوبم من ……………………….. شادانم . در دلم غمی ندارم ……….. زیرا سلامت هست جانم عمر ما کوتاه س ……….. چون گل صحراست …………… پس بیایید شادی کنیم . بیایید با هم بخوانیم ………. ترانه جوانی را عمر ما کوتاه س ……….. چون گل صحراست …………… پس بیایید شادی کنیم . گل بریزم من …… از توی دامن ….. بر روی خرمن …………………… شادانم

niniweblog.com

پاشو، پاشو، خورشید و نگاه کن پاشو، پاشو، خورشید و نگاه کن پاشو، پاشو، آفتابو صدا کن پاشو، پاشو، لباستو بپوش پاشو، پاشو، آماده شو بکوش . حرف منو گوش کن خوابو فراموش کن زنده کن با ورزش دل و جان . ای کودک زیبا زودتر پاشو از جا نیرو بخشد ورزش به انسان.

niniweblog.com

 درخت من درختم ….. سایه دارم ….. سبز و خوشگلم ….. میوه می دم هر سال بچه خوب ، چه می کنی ؟؟ حرفمو گوش کن ….. نچین میوه کال شاخه هامو تو نشکنی ………. من تو رگام خون دارم یادت باشه، من زنده ام ………. من تو بدن جون دارم در پای من بریز آب همیشه ………. تا که شوم سرسبز بذار بیان به روی شاخه هامون ……… هم گنجشک و هم سار یادت باشه پاییز میاد …….. برگای من می ریزه یه روز می شه که خشک می شم ……… چوبم برات یه میزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله شيرين
5 دی 92 17:23
پس كو عكساي يلدا؟ http://frametoy.com/ http://www.photofacefun.com/?pffme=1 به اين سايتا هم سري بزن
ماماني
پاسخ
سلام خالش عکساش دست عموشه برسه به دستم حتمأ میزام.
مهدی اباذری
14 دی 92 18:01
سلام مهراد جون.دیروز عکساتو به خاله جیران نشون دادم،عکستو تو مانیتور بوسید!
ماماني
پاسخ
سلام مهدي جان ممنون خاله جيران خيلي دوست داشت منو ببينه آخه من تهفه امما كه دستمون بهش نميرسه اين بار كه ديديش از طرف ما ببوسش .
مهدی
4 بهمن 92 20:29
سلام مهراد جون.باور کن ماهم دل داریم.دلمون واست تنگ شده کجایی پس؟